BForoak marketinean oinarritutako urteko laugarren saioa antolatuko du

Bizkaiko boluntariotzako erakundeen foroa ekainaren 11n bildu zen, GUKeko lan-taldeak gidatutako saio batean. Saio horrek komunikazioa hobetzeko, ekintza kolektiboko guneak sortzeko eta boluntarioen lana aitortzeko aukerak zabaldu zituen

BForoa

Bizkaiko boluntariotzako erakundeen foroa den BForoak, urteko laugarren bilkura egin zuen joan den asteartean, ekainaren 11n. Bilera horiek hainbat elkartetako boluntariotzako arduradunen arteko topagune gisa jokatzen dute, boluntariotzarekin lotutako ekintzak partekatu, hausnartu eta sortzeko. Helburu nagusia boluntarioei eta programak zuzentzen zaizkien kolektiboei ematen zaien arreta hobetzea da.

Oraingoan, jardunaldiak marketinean eta komunikazioan jarri zuen arreta, GUK agentziako lan-taldeak dinamizatutako tailer baten bidez. Parte-hartzaileek beren erakundeek komunikazioaren eta marketinaren arloan dituzten zailtasunak, elkarteen eta boluntarioen ezkutuko beharrak eta erakundeen ametsak eta nahiak identifikatuz hasi zuten tailerra.

Topaketa honek komunikazioa hobetzeko, ekintza kolektiborako guneak sortzeko eta boluntarioen lana indartzeko eta aintzatesteko aukera ugari zabaldu zituen. Bilera etorkizun handiko hasiera izan zen, eta funtsezko tresnak eskaini zituen elkarte horien guztien komunikazio eraginkorrerako eta Bizkaiko komunitatean egindako lanaren inpaktua hedatzeko.

Saioak bigarren zati praktikoago bat izango du urrian, udako etenaldiaren ondoren. Ordura arte, parte hartzen duten erakundeak uda solidario batez gozatzeko prestatzen ari dira.